2016年9月6日 星期二

我的輕鬆練跑日

星期天,投票+跑步天。


天陰陰,以為就落雨,點知熱身後陽光普照。

今日運動場有個跑步練習。yu kiu的跑步教練係冼大師。 我都有! 搞下笑姐,兩個人來的,同姓而已。好開心阿冼來教我跑步,多一個跑友一齊玩。

歡迎加入我的(hea)跑步group。

好耐之前,睇過yu kiu的「從廢人到10k 輕鬆練習guide」,我就同朋友講笑,其實我都可以寫一篇差唔多的。幾年前我都係完全唔運動,行兩步就覺得攰,體能差到飛起。只係古銅色肌膚令人有錯覺,以為我有些運動細胞,err....實情係跑400米已收檔......

我向來跑步都唔認真,運動用來減肥減壓,修到身有靚線就已經好開心。(我真係用跑步減到少少肥呢! ) 跑步時間我就覺得無咁重要,每公里跑快1分鐘,感覺已經辛苦好多好多。現在,跑步慢慢變成習慣,也就開始由1km 跑到10km。跑步需要鍛鍊肌肉和心肺功能,欲速則不達,忌太急進。這幾年,跑了幾次10km run,完成賽事都幾開心滿足的。

今日跑到2分50秒一個圈。哈哈,無乜要求,已經滿意。天氣若再涼一點,會更舒服。

努力下個月科學園的10公里跑。

4 意見: