2016年8月26日 星期五

繼續講:美劇 The Affair


好快地,我睇完第2季的The Affair。(10+12, 共22集)

套劇幾好睇,又睇得明! 哈哈,如果劇情太深奧難明,我就無心機追啦,收左工仲要我用咁多腦,我會揀過第2套。The Affair 的故事很好看,但少少唔like 集集都有情慾/肉搏場面而已。

雙時間點敍事(3年前+3年後) 和4人敘述的角度下,由於他們的記憶同客觀事實都有些距離,而且大部分都係主觀感覺,真相少有地放到第22集先知道。

正如第二季預告片話呢:
There're more than 2 sides to every story, the truth is suspect.

係囉。

人真係好主觀。心理學裡,一種記憶係explicit memory ,另一種係implicit memory。兩樣區別在意識和參與的程度。explicit memory是能夠陳述的,例如人物時間地點。而implicit memory是一種無意識記憶,似曾相識的感覺,例如遇見過的人,聽過的音樂旋律。就如劇中角色陳述舊事時,或許會記得別人的服裝顏色,但對衣服款式、配件、人物表情、髮型之類就多數是自己的主觀投射,只係一個大概印象,事實係咪咁,鬼記得。

我覺得第1季d女角真嘛嘛。第2季有靚女!

就係cole 的新情人Luisa,我喜歡這種小麥色皮膚,身材玲瓏浮凸的美女。見到人地身材咁正,我又要努力做運動先得。小麥色加fit 到漏的線條,so sexy! 真心羨慕! 這個夏天,我都跑去曬了一身的古銅色,呵呵。線條呢咁?未有住。努力中。

Catalina Sandino Moreno
這套劇第一季開播,就爆冷打敗Game of Thrones(權力的遊戲)、The Good Wife (傲骨賢妻)等熱門劇,獲得金球獎劇情類最佳劇集、最佳女主角和女配角。勁!

幾時有第3季?

0 意見:

張貼留言