2015年10月27日 星期二

40mins26sec 的五公里跑

哇哈哈,我2015年的其中一個目標將近完成。話將近,因為我想40分鐘內完成到5公里,但係昨天的成績是40分鐘26秒,雖則多出來了一點點,但對我黎講都唔錯,比起以前要四十幾分鐘叫好。

原來睇下唔同人的跑步心得,真係會有得著架。我好似明多左少少點樣去練習咁,開始見到自己有些少進步了。以後我應該會再跑到快一點。

昨天去運動場跑,我覺得辛苦過跑跑步機好多,唔知係咪少左條會郁的運輸帶,定係我無辦法維持住均速咁跑,時快又時慢,明顯係頭1公里比較快,第2公里開始慢落黎,然後3,4公里再慢一點,到最後一公里時覺得條氣跑順了,又可以快返小小。平均8分鐘/公里,都很氣喘,有點吃力,仲要再練下。雖然跑的時候小腿很酸,但跑完又覺得ok喎。

講到呢度先,下次進步了的話再紀錄低。

2 意見:

  1. 我都有跑步的。試試先從裝備著手? 合適的鞋,低風阻的衣物,沒有多餘的物件,適當的軟件應該可以幫你改善成績的!

    回覆刪除