2015年10月23日 星期五

一點一點的進步啊

攀石對我黎講,係一樣新運動。我冇打算要玩得叻,當係收工輕鬆下之餘又可以強身健體,幾好。不過,開始左玩後,我就去左鍛鍊體適能,最近仲覺得自己大力左添,哈哈。

現在努力叫自己多做一項,係平板支撐。其實以前都有做下,不過冇堅持,而家又再練過,希望練到多d肌肉,身型好睇又可以應付大d運動量。因為,無論跑步又好,攀石又好,都要有多d肌肉先可以玩得好d。我去攀石場玩的時候,通常爬幾下就已經冇力,跟住坐喺度睇人玩。可能人地玩到幾柆鐘,但我只可以爬到十次八次就要休息。仲有,頭幾次爬時最大力,之後體力消耗很快到頂,別人還在熱身,我已經玩得七七八八。

昨天見到自己有一點點進步,又幾開心喎。

0 意見:

張貼留言