2017年1月12日 星期四

1月隨筆

1月中,閒了下來。要好好保養自己,保養身材。睇很多的健身影片,著迷了,好想今年有model的身型。點解忽然有呢個念頭,可能係見到某間Model agency 搬左來黃竹坑,我每天返工出出入入都見到這些好fit 的models,貼身衫加上180 的身高...係啦,就是那種走天橋的外國model,好型的。

有次,試過全架lift 入面的男女全部身高超過180,除左我。哈哈,望住lift 裡的鏡,覺得有趣。但她們大多都過瘦了,著衫好型但我還是喜歡有肉地的那種曲線。有曲線先有女人味,太瘦只像一個衣架。哈哈,每個女人眼中太肥/太瘦的標準應該不一樣吧...

星期六去了睇攀石比賽,睇左女子公開組咋。我估星期日的賽事會精彩好多,因為有jain kim!! 連續3年世界排名第一的jain kim!!
可惜星期日沒空去,看不到她的風采~~
上網睇返啦唯有。

睇相,運動員來講都幾靚。


3 意見:

  1. 有次,試過全架lift 入面的女全部身高超過180,除左我。
    One island east,美女成災。

    回覆刪除