2016年12月19日 星期一

無聊記事~

最近又在看瘦身影片,但沒很多運動,天冷人都懶洋洋了。

不如玩樣新運動?泰拳?未諗好....

上星期看到新聞 :

Kendall Jenner Replacing Tyra Banks As New Host of ‘America’s Next Top Model’ In Relaunch


好多年無睇America’s Next Top Model 了,以前真係集集追架。而家轉左煲韓劇了,間中有睇下無線劇既,幕後玩家都幾好睇,我鐘意睇張繼聰,幾搞笑的。

antm第23季換電視台,又換主持了,換走Tyra banks,變左Kendall Jenner,真唔真架??人紅真係工作接不停,21歲就上到呢個位,揾咁多錢,會否被人眼紅...

Kendall Jenner
最近在時代廣場見到她的Calvin Klein Jeans 廣告,幾有型的。周圍都做緊大減價,但就無乜消費意慾喎,可能銅鑼灣太逼,見到要排隊試衫排隊俾錢已經無左買野的心情,哈哈。

* * * * * * * * *

最近約左好多朋友見面食飯。朋友,是快樂的其中一個重要元素。
和mango 食飯,聽到一件開心事。我都替她高興,遇到一個認真發展的男仔真不錯:) 

0 意見:

張貼留言