2017年1月17日 星期二

食阿拉伯菜

考完試,時間表又空閒了一些。工作和進修,都沒有什麼壓力,但完成了一個小段落,個人係有小小滿足的。回看2016年,如果命運真係主宰了部分,那其餘的,能做到幾多就做幾多,多一天開心,就少一天難過。唔開心的人,可能係攢牛角尖,俾自己太多壓力,然而事情其實沒有很糟糕。

前幾日看到電視在播仁濟醫院籌款,有個婆婆接受訪問,她12歲在點心店打工,沒有怎樣受教育,之後結婚生小孩。小孩長大了,樓又供完,開了間麵店做點小生意,生活不錯。但好景不常,丈夫過身,兒子欠下140萬賭債,她把樓和店舖都賣了。兒子因此吸取教訓,變得生性,本以為可以相依地過日子,可是8年後,發現兒子得了重病,送院4天後過世。那個婆婆說,為了處理兒子的身後事,日子變得更清貧,但鄰舍都好樂於幫助她,所以自己是幸運的。她說:有人幫我喎,我當然係好運的人。如果我唔好運,就無人幫我啦。

生活即使唔順心,都仲有好的一面既,係咪?

講下其他野,講食最開心!
最近試左間新餐廳,係阿拉伯菜,叫OH FOOD,在灣仔盧押道~


好細的一間餐廳,味道幾好又大大份 ,啱我,哈哈。
飯後侍應後來送了阿拉伯紅茶給我地嘗嘗,味道跟中國茶差唔多,但係落糖飲的。



十點多,埋單大約$700 (4個人) 
侍應介紹了兩個肥廚師,他們是敍利亞人~
我朋友說要跟他來個合照,被他婉拒了。(嘿嘿~阻人收工是也...)

下次再試新餐廳。

0 意見:

張貼留言