2016年11月18日 星期五

自己的身材自己救

韓惠珍
韓惠珍

最近看了本書,叫自己的身材自己救-韓國頂尖超模的塑身祕訣

作者是韓國的名模韓惠珍,她又被稱為韓國的林志玲。(不過我就不太喜歡林志玲的。) 自從我開始了練馬甲線的日子,我真的愛上了看這類鍛鍊身材的書/影片。比起以前,我而家每天的少量腹肌運動真係一個好大的進步。人生求進步之嘛,我又唔係要有超模的身材,再努力一點點,練成馬甲線這個小目標已經不錯。

好,講返本書。韓惠珍係首位走上米蘭Gucci時裝Show 的韓國model,也是登上雜誌《Vogue Korea》封面次數最多的。

佢分享的keep fit 經驗,都可以參考下的。

super model 講keep fit 就好似有錢人教揾錢,成功左先有說服力吧。你睇下前陣子很紅的鄭多燕,就係一個活生生的人版,而且跟過她的video 做運動你就知減肥成功真係不容易。

韓分享的一個重點是,唔好諗話今日要食少d,或者今日做多d運動。3分鐘熱度,係唔會有效果。靚係要用堅持換返來的。

所以,要靚,無得懶。(阿媽係女人的道理XD)

本書係幾好睇的,就當係睇一個普通身型的女仔,點樣成功塑造一個近乎完美的身段。好睇的點,就似係睇一個窮人點樣揾到第一桶金,再達到千萬財富的境界,哈哈。

0 意見:

張貼留言