2016年3月11日 星期五

The Danish Girl


上星期有個空檔,去了看The Danish Girl。本來幾個朋友都話要去睇,不過夾唔到時間,所以我自己去。睇之前很高期望,睇完有少少失望。整體感覺一般啦,我覺得呢個劇本可以拍得更加好。

估唔到我朋友睇完後,做了不少資料搜集,關於Transsexual 和 Transgender的分別,性別認同障礙,Gender dysphoria性別不安症,變性的要求等等。其他朋友忍唔住笑問她為何這樣認真,該不是真的對變性手術有興趣麼?

Transsexual 和 Transgender的中文,大概都是變性。不過Transsexual是通過手術去改變身體,而Transgender就係覺得自己不屬於本來性別,在行為衣著上扮演另一個性別。這是我的理解,不知是否正確。我在電視上曾看過一訪問,受訪的是個Transgender的男人,他會化妝,會穿女裝。穿女裝後覺得自己是女人,但也喜歡女性,會進入女更衣室。

我覺得唔合理喎,一個人,擁有男人的身體,對女性有興趣,點解可以入女廁/女更衣室(即使是穿女裝)?其實係唔會明,因為你唔係佢,可能連佢自己都未必解釋到。
現在的西方社會,好似開放好多,但對Transsexual /Transgender的接受能力都唔高,所以某些人會以同性戀/雙性戀的包裝下生活。電影畢竟是電影,一切都美化了。

0 意見:

張貼留言