2016年3月18日 星期五

跑住去Dating

收到朋友分享的一個連結,叫做 # 識揀女朋友,一定係揀個肯陪你跑步嘅女人

我覺得幾搞笑,因為send 俾我果位人兄係唔跑步的。哈哈哈,放心,唔開名。文章叫跑住去dating,建議大家由香港仔運動場跑去淺水灣,將跑步當做約會活動。文章入面話:「如果唔好彩,女友對跑步無咩興趣,呢條路線嘅靚景一定可以感化佢,令佢踏出第一步,成為「肯陪男友跑步嘅女人」。」乜呢條路線咁勁既咩?不過我認同邊跑步邊望住個海係幾舒服的。

呢條路線我以前行/ 跑過好多次。我的減肥也是由跑呢條路開始,由屋企到淺水灣差唔多5km,剛開始跑步的時候當然吃力,不過為了瘦下來也就堅持了一段時間。

天氣開始暖和,揾日去跑一次先。

0 意見:

張貼留言