2016年3月23日 星期三

#A4waist


昨天見到一篇大陸文章,提及A4 腰挑戰。這個挑戰最近在大陸幾hit,外國都有人玩,搜尋#A4waist 可以見到唔少人的自拍。玩法是將 A4 紙張打直置於腰前,若能成功蓋住腰身,甚至比 A4 寬度 21 cm還窄,就挑戰成功。我睇完就覺得好無聊~~無聊到極點。腰唔應該係得個「幼」字囉。

篇文章主要是講夏天減肥,和post 一些Victoria's secret angel 的照片來激勵一下讀者。看完,真的超想去健身的。順便將文章裡的其中兩張相片放在網誌裡,模特兒的身型很正,還有那古銅色的膚色,愛死了。

我每次經過Victoria's secret,都會停低望下個電視。個個angels 都身材火辣辣。樣當然唔多認得,我只係記得以前有Tyra Banks, Miranda Kerr,仲有Gisele ,她是全球身價最高的模特兒(不知現在仲係唔係) ,拍過電影The devil wears Prada。呢d 先係靚身材,太瘦會影響健康架!!





0 意見:

張貼留言