2016年1月26日 星期二

睇相,算八字

近日去了睇相。其實我對命理這樣東西很好奇,一路都想去算八字。第一次去,就當見識下。老師傅說我有2粒官星,適合打工,最好穩定d,打工打到老。我命屬土,利火,會計都屬土,夾得來。姻緣、家庭、健康方面都有講下,中規中矩啦,都講得很大路,沒什麼特別。之後講未來廿年,未發生的事情,我唔評論住。

到講我朋友的八字,比較有趣,講得較仔細,佢地的互動仲幾搞笑。師傅講我朋友的內容好準,準到佢哇哇聲。不過,我覺得除了八字,他應該很會相人,所謂「有心無相,相逐心生;有相無心,相隨心滅」,人的性格會投射在他的面相上,性格又會影響命運,講得準都唔奇。

後來和一個同事傾談,講起算命的師傅如何知道客人的那個多資料呢?她說她也有類似的經歷,算命內容準確到無法解釋,故懷疑算命先生養鬼仔。真定假,真係無從稽考,聽落又幾得人驚。原來講得太準,先至驚....

0 意見:

張貼留言