2016年1月15日 星期五

快樂有限 - 林日曦

近排毛記電視咁紅,又令我留意一下林日曦。第一次聽到佢個名,係大約2年前,有個星島發行部的朋友S給了我一些樣本書,話:「喂喂,你咁鐘意睇書,我公司有好多新書拎去唔同書局架,但係有多,俾你啦。」免費新書,正啦,我要哂。我睇完再轉贈俾其他朋友,又可以分享,又環保。

新上架的樣本書,有好多係年青新作家。當時裡頭有一本小說,係林日曦的 <<快樂有限>>。書中全部都係短篇小說,故事好奇怪,d人物名又係奇奇怪怪,有些係講未來的世界,有些係講死亡,有些係講男女關係的。我心諗,呢個作者諗野好怪喎,佢想講乜?故事講一個男人會考失意後想跳樓尋死不果,做左隱青;其中一個故事講城市人付款去體驗北韓集中營的生活;又一故事講未來人類遺傳基因改變,所有女人都食極唔肥,但男人偏偏改變口味,鐘意肥妹,女人們又要拼命用各種方法增肥。

睇完堆書,我將全部書給了我弟,他看完再將書給其他朋友,但林日曦呢本小說仲放在我家喎。我問我弟,「唔解留低呢本呀,你鐘意呀?」「唔係呀,呢本書d 內容好怪,無朋友要咋。」嗯,其實我都覺得怪,我估作者應該係個怪裡怪氣的人吧。

今日,林日曦同拍擋出版了黑紙,100毛,製作毛記電視,白卷出版社。今日的成績,可能就係由一堆怪念頭而來的。行一條同人地唔同的路,有幾怪?

0 意見:

張貼留言