2016年1月12日 星期二

奧海城睇攀石比賽 + 認識了一個會攀石的女生

週末去了看攀石比賽。3個字,好好睇!

我朋友參加女子公開組,可是沒贏。睇到6點幾,女子組比賽結束,換男子組繼續。朋友話男子組會更好睇,因為男子公開組set 的線難度很高,又要平衡力好,又要有爆炸力,當然少不了力的表現。全場觀眾都看得hyper,星期六日的商場,份外熱鬧。

既然話男子組比賽更好睇,咁我梗係霸個靚位繼續睇啦,晚飯都無食,一路睇到8點幾。今次有新加坡、韓國、台灣、內地、澳門的運動員參加,香港隊人才濟濟,男女老幼都有。有一個小妹妹令我印象最深刻,她大約11歲,齊陰綁長馬尾,樣子挺可愛的。一大班參加者入面,她年紀最小,身型也最嬌小,有點格格不入。她出場時,旁邊的人告訴我:「佢好勁架,佢已經參加過好多比賽了,不過以前佢年紀再細d,礙於身高,好多線都爬唔到。」今天的她,也應該不夠150cm(目測),反而其他運動員,六尺以上的都不少。

呢個小妹妹,身手敏捷,每一步都好準確,仲好大力。她的手指力可以拉起她自己,人仔細細,估佢唔到。比賽中4條線,她完成了3條,而且都係好快到end hold,乾淨俐落。有部分運動員係一條都完成唔到。

妹妺完成唔到的那一條,只係差少少,差最後一步,跌落墊上2次,然後再爬再試,剩下20秒,她重新再爬一次,去到了尾2那個hold時,比賽時間只剩下不夠5秒鐘,小妹妹就全力向end hold撲過去,捉住的一刻,全個商場都在鼓掌。可惜她捉不緊,最後沒有完成。

(我後來上網google 過這個小妹妹,她叫張悅彤,網上有很多她的訪問,記者叫她做蜘蛛女。她6歲時參加公開比赛奪冠;9歲時獲得廣東省攀岩錦標赛女子專業組難度冠軍。)

睇完比賽,我陪新認識的朋友Ice(就係隔離一齊觀賽的女仔)去銅鑼灣拎跑手包,但去到先發現要七點前拎。白行一趟之後去天后食了晚飯。我地食了個墨魚汁海鮮飯,個嘴黑哂,然後拍了張合照,都幾搞笑。

0 意見:

張貼留言