2015年12月23日 星期三

我的新飯腳

在品酒會上認識了一個女仔,比我大一年,也在ois 上班,可以約埋一齊食飯。佢公司係賣酒的,上班時間係返十一點收七點,聽落都很正正子。返十一點,即係返到公司就諗午飯食乜,時間應該好易過啦吧。而且佢好鐘意飲酒,可以一邊返工,一邊學下酒類的知識,又幾唔錯。

熱愛自己工作的人真係唔同d。佢收左工就去學品酒,去考品酒師的考試,又或者同朋友家人飲返幾杯,總之生活就環繞住酒啦。我很少飲酒,對酒冇乜認識,淨係聽過82年的lafite (呢個應該人人都聽過喇嘛),所以佢講起品酒師的考試津津樂道,我也感到很有趣。除左有趣,我亦覺得懂酒的人頗厲害,可以飲得出支酒係咩產地,咩葡萄,咩價位咁,勁呀。專業就係呢d,所以難怪品酒師人工唔錯,因為唔係話考就考到,除左温書,仲要成日飲飲飲....

以後多左一個飯腳,仲可能有得試飲佢公司d新貨添,嘻嘻。

0 意見:

張貼留言