2015年12月22日 星期二

2015年年尾

到年尾喇,今年做過d乜呢?

今年跑左一個10公里。
今年可以40分鐘內完成5公里。
今年考咗PBE 的會計試,距離qualified近左一點了。
今年玩左一樣新運動 - 攀石。
今年學會了踏單車。
今年轉左份新工,都係油公司,都係做會計,不過人工高過之前。
今年種了盆海棠花。(不過佢捱唔到去2016年,已枯萎)
今年識了好多新朋友。

暫時諗到呢d,一年一年咁樣過,時間真係好快。我覺得自己思想成熟了,對很多事情都看得很開,努力做好面前的工作就ok,不用給自己太大壓力。今年,我冇睇過醫生,小小傷風感冒難免,但話要睇醫生食藥就真係唔洗。雖然中醫說我體虛,我又長時間手腳冰冷,但係平時冇乜病痛,很感恩。我一向覺得人體有一套自癒的系統,平時鍛鍊多d,就會有好體質。鍛鍊唔只係為左身材好,仲係對你的健康負責任。

除左身體健康,也要保持心情愉快。今日在樓下見到有一個男人因為上唔到接駁巴士而發老脾,攔住架巴士講粗口,搞到成車人擾攘左好耐。其實為乜呢?我諗佢平時一定係壓力太大,所以先會沉唔住氣。佢應該去學下太極,學下咩叫耐心,平心静氣,這樣暴躁只會壞了好多事情,對自己沒有好處。香港人,成日趕頭趕命,所以要諗d方法讓自己心境靜下來,就好似禪修咁,令自己放鬆。唔同人有唔同的方法減壓,適時發洩出來,就唔會迫到自己情緒出現偏差。

對事平靜有耐心,比較容易,對人就難d。有時,對住某d人,真係好想發脾氣,尤其係d冇品人或者麻煩人,不過諗深一層,最好的方法係親近你喜歡的,遠離你討厭的。這樣比較簡單,改變一個人很難,改變自己去迎合他人也很難,那不如與你喜歡的人待在一起,學識點樣選擇你的朋友,咁樣會舒服好多。好多野,你知道係唔洗講出口的,心裡面最清楚。慢慢就會發現,邊d人值得你花時間和他們在一起,從那些人中獲得持續的正能量和好心情。

得閒再寫。

0 意見:

張貼留言