2015年11月26日 星期四

11月尾

今日,終於天氣似返冬天喇,呢個氣温真係舒服到唔想起身。仲有幾日就去跑10km,希望到時天氣都係今日咁涼涼地,跑步應該會幾適合。阿雲同我講,叫我快d試下自己跑個10km先啦,怕我到時應付唔來,不過淨返幾日時間咋喎,都冇得練咁長距離,唯有跑多一轉5km 就上場吧。10km 即係兩個5km ,最多到時跑到中段休息下再跑,哈哈。跑步跑成點唔重要啦,志在參與下。其實我未去過迪士尼,今次去睇下都好。

自從April調左去水警度返工後,我就多左隻飯腳。水警基地同我公司好近,可以得閒約下食飯,好開心。佢仲同我一齊去了2次攀石,唔知之後佢仲會唔會再去攀石場呢?計計下,我玩左攀石已經3個月,不過眼見好多新人都玩得好過我。昨日去玩的時候,有個玩左2個月的女仔仲教我點樣拆線,唔講真係以為我仲新過佢。最後我昨天沒有完到一條新線,可能好似cathy咁講,我升level了 ,難度高左所以冇一條做到。嘻嘻,咁即係進步左嗎?

嗯....我當有啦咁XD

0 意見:

張貼留言