2015年11月23日 星期一

講下我自己 - 理財

我好鐘意睇人寫理財。儲錢,股票,債券,期權,孖展,買樓,收租,短炒,通通都會睇下咁,因為呢d 投資工具知多些冇壞,學到野就當然更好啦。錢,真係要好好管理,唔係打份工做到隻牛咁都係得少少錢,要慳住慳住咁過日子。

呢期都幾興講80後上車/ 90後上車,喺香港要上車係件大事,你憑自己努力可以買到樓,係叻仔,差唔多可以上報紙做個訪問。不過我唔認同果種慳到食麵包皮去儲錢的方法,為左層樓,或者應該係話為左份首期,要咁樣捱日子。這樣節衣縮食地生活,不是你買樓,而係層樓買起左你的人生。

比起前幾年,我而家經濟上沒有壓力,因為總算等到我弟弟出黎做野,大家可以一人一半分擔屋企的開支。不記得是07定係08年,我爸公司裁員,他掉了飯碗,我屋企的經濟就出現了問題,他的公積金已經在01年預先拿了出來付單位的首期和裝修,所以當時的遣散費沒有很多。那時候,家裡用錢變得很緊張,他就常常板起臉。而我每次出糧大部分都用來給家用,所以我的心情也沒有很好。

直到幾年前,我開始有少少儲蓄。我將這些錢用來買股票和債券,派息供股後再買多些股票。這樣邊學邊投資,直到剛過的7月份小股災,身家又打回原型,而家賬面仲要蝕少少。不過,長線投資就唔洗介意,股市上上落落一定有,預左交下學費,從錯誤中學習。

最近留意緊月供股票,等我慢慢研究下市面上d plan先。

月供股票的好處
1. 提供特平息率 (P – 1.75% = 3.5%)
2. 收到的股息有機會足夠繳付月供股票的利息。
3. 一年後全部股票屬於客戶。
4. 客戶可在任何時間賣出股票。
5. 沒有年費、存倉費及或銀行轉入費。
6. 有80-100隻股票可供選擇。

0 意見:

張貼留言