2015年12月1日 星期二

男人幫演唱會

我想試下飲少d咖啡,平時一星期飲3至4杯,雖然唔係日日飲,但都想減少下。結果連續一星期沒有飲,結果係:成日都好想好想飲....
所以,今個星期,又打算回復返間唔中飲下。我不能看少咖啡對我提神的效果,心理作用又好,真係幫我精神d又好,我諗咖啡已經變成我生活一部分。(話說讀書時期的我是不喝咖啡的)

前幾日去了睇-男人幫演唱會-。我覺得幾好睇喎,氣氛又唔錯。Hester問我點解去睇老餅演唱會??哈哈....我話:都唔係好老餅姐,不過比起你成日去睇韓星,例如g-dragon,咪覺得佢地老囉。

話說演唱會開頭,蘇永康又真係咁樣自嘲佢地呢個組合係老餅,不過唔係好老果隻,四個小生去旅行就叫做好老餅喇。佢話呢個演唱會啱八十後聽,我認同!

聽完歌,本來想同clara去食野,但諗到星期日早上要跑步,就返屋企瞓下。但其實返到去,一點鐘瞓,四點起身,都係瞓得好少,但唔算眼瞓,係有d凍姐,跟住就坐車去迪士尼。跑10km 都唔太辛苦,開心完成,過程下次分享。

題外話,去到尖東附近,我梗係有去探下高廉廉同學啦(忌廉哥)。不過星期六晚牠不在,見唔到換上聖誕裝的聖誕廉添。

0 意見:

張貼留言