2015年10月22日 星期四

時間管理

人愈大,愈難專心地温書。可能係電話令我好分心,覆個whatsapp,又開下facebook﹐,跟住播個youtube,時間就過去了,但書就只係温左一頁咁多。

昨天看了兩本書,兩本都係講時間管理的。我好鐘意呢類書,因為我覺得叻的人一定係可以用好少時間就完成到好多工作。每人每日都係24小時,係公平架,睇你點樣運用你的時間。我鐘意睇書的其中一個原因係,寫書的人花上一年時間(假設)預備,但我就用1-2小時就可以睇完作者精心準備的一本著作,好花算。

講返時間管理,其實大同小異,主要都係要有計劃,要安排好你的工作和休息,等你可以發揮最好的效率。書入面講到,温習時要欺騙腦袋,令你個腦以為你温緊的資料好重要,先會記到入腦。因為人的腦袋天生只會記住些對生存有用的東西,其他野睇完就會唔記得,所以你要不斷重温同一樣的資料,日日都要睇一次(假設),等個腦以為係好緊要,海馬就會將件事情放入記憶區。套落去温書,即係要成日温,做多d 練習,咁樣就會記得實在,唔會睇完轉個頭就忘了。好似講得廢廢地,係人都知温書要成日温,唔可以靠短期記憶,不過知道呢個原理又幾有趣。

書入面仲有講一樣野,就係減少做決策的時間,例如你每日收工後要做的事,幾點食飯幾點去温書幾點睇電視要知得一清二楚,唔洗諗就最好,因為如果要諗沖涼先定食飯先,抑或睇幾耐電視好,就會容易浪費了時間。當你開著個電視,睇完一集又諗住睇多一集,就「冇」時間啦,哈哈。講係咁講,講到尾都係叫你有個well planning。由小事著手,唔好覺得自己冇時間,忙多數係因為你不懂得善用時間,而唔係真係太多野做。

時間管理,重要的係要管理好自己,先可以好好地管理好你的時間。

0 意見:

張貼留言