2015年10月20日 星期二

我的少女時代

週末睡得很少,但可能有得玩,又唔算好攰。如果係工作到冇得瞓,我會叫救命,哈哈。

星期六去了深圳,下午4:30 才在紅磡出發,有點晚。不在月台等,在車廂裡等,全部人齊哂,剛剛好4點半列車關門。過關唔多人,眼望過去都是些水貨客,大包細包咁。到埗後迅速去開餐,七點多已經完成晚飯,周圍行下就去揼骨。有人帶路真係好,好似鴨仔團咁樣去,啱我。因為我最沒有方向感,有地址有google map對我來說同冇係一樣的。

星期日早上返香港,去了看「我的少女時代」。竟然有男仔係會想睇愛情片的,好驚訝啊。我覺得套戲都幾好睇的,同那些年有點似,都係講學生時代的愛情故事。故事開頭很一般,不過結局我好喜歡,見到劉德華好感動。太煽情的地方有點老套,例如徐太宇俾人打到周身傷,負傷在大雨中去送禮物給林真心呢幕,有夠誇張,我覺得嘛嘛地咁。仲有另一幕,林真心生日,陶敏敏向徐太宇告白,又係落咁大雨,劇情好似太過刻意。我反而喜歡他們駕機車去玩的那幾個場景,拍得比較細緻。見到歐陽將林真心的手放到外套裡,徐太宇的眼神令我有點sad,直到流星出現,徐太宇那句:我希望你的願望裡有我。我都覺得拍得很感人,當下我在想,世事就係咁,有些少無奈。最感嘆係,「我」的少女時代乜故事都冇,冇徐太宇也冇歐陽,呢樣係最sad 的。

我沒有好喜歡劉德華,但最後他的出現好好看啊。最後,聽到徐太宇說:「林真心,我會叫劉德華,唱給你聽。」很正的結局,因為他記得,20年前,他也說過這樣的一句。

0 意見:

張貼留言