2016年10月7日 星期五

十月隨筆

呢個創作幾好笑!
看了本書,講人應該要每日留點時間來冥想,思考些事情。我諗,同寫blog /寫日記差唔多吧,都係整理自己的思緒,同平靜心靈。打blog 還可以紀錄低某些內容或心情,他日再click 入來看看。

今個星期,no coffee week。由每日一咖啡,變成一至五都無飲。少一杯肥咖啡,好似健康d。呢段時間好多活動,行街睇戲行山遊船河,黎緊仲有兩個跑步比賽。咁樣呢....進修的功課真係要快手快腳做,太多未完成的事會令我心掛掛。這一個月,忽然地專心練起馬甲線來,每日做些少腹肌訓練,有無效果?以後話你知。只見網上有太多「十分鐘打造迷人馬甲線」「30天速成腹肌線條」之類的影片,因為跳鄭多燕悶了,就換著做。

香港金閱獎公布了我最喜愛作家的金銀銅得主。金獎作者是孤泣,已3度蟬聯「我最喜愛作家」,是勁的。銀獎係有心無默! 我真係有少少開心。因為他(抑或她?) 的西營盤故事,真係幾好睇。故事的開端,係講堅尼地城線試車後,一班mtr 職員在車上離奇失蹤了......

後來又看了他的《我喺墳場捉咗隻耿鬼之後,女友就人間蒸發咗》,內容係講pokemon go這個遊戲裡有一個詛咒,另一個空間有「人」被困住了,於是透過個game 去引導玩家去某地點,目的係吞噬人類的肉身和靈魂。好睇乎?呢個一般啦。

銅獎係鄺俊宇,但我不太喜歡他的書。另外,忌廉哥的悠長假期寫真集也得了個獎(什麼獎就忘了) 我有睇,個作者係整得本野幾有趣的。

睇書真係好正,支持更多的本地創作!

0 意見:

張貼留言