2016年9月26日 星期一

首爾車站 (喪屍片)

最近睇了首爾車站和屍殺列車,兩套都鐘意。
屍殺列車唔洗多講,好評太多,刺激又有温情,故事簡單,佈排也好好。

我想寫感想的反而係首爾車站 (屍殺列車前傳)。入場前,瞄過網上的評論,呢套戲唔多受歡迎,觀眾似乎都幾失望咁。我都沒有抱好大期望,而且本來對動畫就不是很大興趣。

*以下有劇透 *


屍殺列車雖唔算是大團圓結局,但也算有半個happy ending。有兩個好人生還,壞人順理成章地惡有惡報。我覺得係迎合市場需要,好人死左但壞人消遙法外的話,觀眾未必受落。

相對而言,首爾車站就係一個悲慘的結尾。

裡面講到的人性幾寫實,女主角的逃亡過程很不順利,最後死埋。政府對需要幫助的一小撮市民不予理會,有些是沒貢獻的露宿者,有些是有交稅的乖乖上班族,但遇到危急關頭,韓國政府就打算一併犧牲這些不幸的人。

故事的開頭,第一個喪屍受感染的時候,伸出援手的是個窮人,他是受大財團欺壓的弱者,但遇到有需要幫忙時,他盡全力去幫另一個弱者,反觀其他人,如醫院護士、藥房老闆,只係勉為其難地協助,或者好似打份工咁,叫到咪做囉。

首爾車站裡的壞人大叔,開始時有救過人,到故事結尾就發窮惡,表現出極醜陋的人性。看到尾,你就知道,佢「幫人」只為了個人利益而已。好心幫你,真的係好人麼?或者係覺得你有利用價值姐。 可悲...

另外,正義凜然的大隻男,打低了不少核突喪屍。因為佢企最前,也就成為了最快察覺到形勢不受控的人。當刻,他轉身逃走,混亂中只顧自己保命。然而故事最後,他救人的表現又令人覺得他好英勇。電影把他塑造成一個「貼地」的英雄。因為英雄都是人,都會驚慌失措,都會怕死吧。

天不怕,地不怕,你估超人咩?
(屍殺列車裡「愛妻號」馬東錫,就真係超乎常人的勇猛,但作為觀眾的我勁like。(心心眼))

首爾車站的內容,不是屍殺列車的前傳。兩個故事背景差唔多,同題材而已。你可當係另一個喪屍故仔去睇,而唔係從情節中找出屍殺列車未交待的內容。

如果拍成真人版,我覺得首爾車站係會精彩過屍殺列車的。

動畫vs真人,而家梗係輸條街 。(製作成本都差好遠啦,對吧?)

總之,我幾鐘意首爾車站這個故事的。雖然好多人覺得呢套戲係地雷片,OK,但我唔覺得。各人口味不同,我喜歡時又唔需要你認同的。

0 意見:

張貼留言