2016年8月1日 星期一

七月隨筆

星期五晚,Happy Friday是也。

晚上和mango 食飯。她8點多放工,難得她不用ot,可以食個飯傾下計。有她的飯局,一定有酒飲! (歡呼~)  我選了hmv bar,可以摸著酒杯底談心。點知去到先知餐廳最近續唔到酒牌,無得賣酒。。。


原來無得賣酒仲好,餐廳免開瓶費。mango 即刻去買了支sparkling Moscato rosa,便便地又好味。我對酒的認識少,和mango食飯就順便可以跟她學下野。 Moscato Bianco葡萄適合釀酒,酒精度低,是輕鬆日常酒/餐前酒,外國人叫這種易入口的酒做happy wine。mango記得我喜歡這種果甜,真好記性。對我這行外人來說,味道我會有印象的,但酒名多數唔會記得啦。

很開心mango找到了自己喜歡的工作。呢樣唔容易,香港地還是一堆埋怨自己份工的打工仔多。忙得開心,娛工作於娛樂,是好事。她公司是行業龍頭,前景應不錯。不過經常加班至凌晨就好辛苦,社交時間都無埋,但總好過佢之前做果間XX酒業,起碼好一萬倍。

飲飽吃醉,回家大覺瞓。
六月壓力大,睡得少。七月好一些,希望八月又會再好些。

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

題外話,前排睇左本書,講如何走出傷痛的,從臨床實驗去解釋人。書中講到,人心有個開關掣,唔開心就開著佢,把情緒發洩出來,平復心情後再關上粒掣,又回到開心的狀態。如果你可以控制到呢個開關,就可應付到情緒上的高低起伏。如果唔得,你會經常唔開心,鬱鬱不得志。

on off  on off  on off 

好的,現在是off,又做返樂天的mandy (笑)。

0 意見:

張貼留言