2016年7月18日 星期一

飯聚

最近去了個特別的飯聚,止凡東昇70sRex。我的出席連我自己都覺得意外,哈哈。財經blog 我睇好多,不過財務知識無乜的,買過股票債券,工作上有買賣期油、借貸做按揭等等。股票分享應該無人想睇,因為錢太少,操作又少,可能少過隔離屋個陳師奶。投身社會至今,都無話好認真地理財,身邊的朋友亦然。周圍有買股票的同輩也唔多,所以先上網睇blog,睇下唔同人講投資。

飯局當然係講財經內容,我鐘意聽,只係唔太識搭嘴。我幾年前轉行做會計,因為做秘書成日要social,見人講人話,見鬼講鬼話,我講野唔叻,又怕羞,唔太啱我性格。不過有時又會諗返轉頭,做秘書可以扮下靚靚,但係你幾時會見到會計阿姐著高跟鞋呢?哈哈,女人就係心大心細。不過我覺得而家份工做得ok,証明轉行唔係壞事。(起碼愈轉愈好!)

飯聚講了乜?記得以下少少

1) 八下70s 點解會寫80後求死隊長
2) 講邊d bloggers 係吹水
3) 坊間的「呃人」投資課程,如何氹你入局
4) 幾多錢先叫財自?
5) _ _ 唔洗做1個星期之後就覺得悶,重新又投入工作
6) 出版社的出書經驗 (亮光文化)
7) 工作人事問題
8) 7-11 / 八方雲集 特許經營無錢賺?
9) 某2, 3 線股票被blog友熱烈討論
10) 不同的新舊bloggers

仲有全枱人都持有939~哈哈

題外話~

那天我係最後一個到達餐廳,70s 問我:估唔估到我地邊個打邊個呀?
我在雜誌訪問報導中見過止凡,在跑步比賽中見過東昇,在巴黎直播中見過Rex
淨返素未謀面的一個就係70s 啦! easy job


5 意見:

  1. 哈哈, 我唔知你認得另外個三個呀, 咪叫你估下。
    另,我老婆創業前都係做秘書,後來佢覺得無野學係度浪費光陰先轉行。
    轉左一兩次工(做一兩個月又走),最後決定攪小生意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秘書係我第一份長工,做了4年!
      諗住襯後生,再試下其他行業。我考緊會計的專業試,而家唔上唔落中...

      我覺得女主人攪小生意係個唔錯的決定, 將自己興趣變成事業係開心的!

      刪除
  2. 全枱人都持有939!!! 真係唔記得! 哈哈!

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除