2016年4月7日 星期四

一個人去旅行

photo from mingjai [南美之旅]
這陣子在看別人的遊記和vlog。

看完mingjai 的南美之旅。我覺得,相片裡的阿根廷很靚,即拍即upload 的vlog都幾好睇。不過,他回香港工作了,遊記也暫告一段落。這兩天我就隨意搜尋其他youtuber的影片,不過就覺得一般般,南美特別d,對我來說有新鮮感。

晚上看了loksin的影片。其實很早以前已經睇過,不過竟然睇完又睇多次,仲覺得她幾可愛。她的[一個人上東京] 真的如她所說,未出發,先驚嚇! 差dd唔見行李,又搭錯車,又行錯路,又租唔到wifi 蛋,又揾唔到間酒店。這樣的遊記,幾搞笑,可能換著是我一個人去旅行都係咁。不過,她不是去玩,是去日本公幹。公幹都這樣掉三落四,真是叫人抹一額汗。我也有想過有天來個自個遊,但去之前可能要先預備個簡單點的行程和目的地。希望唔會變成一個驚嚇版的旅遊過程啦,嘿嘿。

0 意見:

張貼留言