2015年11月6日 星期五

The Intern

上星期去了看The Intern。套戲不過不失,節奏很輕鬆。其實我幾鐘意呢類戲,因為講下生活講下故事,比起一大堆特技睇得更舒服。

The Intern入面的寫字樓好靚,應該話好前衛。而家香港真係多左呢種裝俢格局的公司,一大張枱,上面放住一部部手提電腦,有好有唔好,好的是可以坐得同其他人親近d,個景觀又開揚d,唔好的是冇自己的私人空間,返工做乜都俾人望住哂,沒有私隱咁(你懂的)。

我公司隔離的單位,就有一個好似The Intern咁樣的寫字樓,望入去好大,老闆冇房坐,幾十個員工都可以一眼望哂。再加上,裡面有好多職員係外國人,真係幾似套戲的場景。我覺得係幾靚既,如果大家都會著得靚靚咁返工,間公司就更加pro,似足外國的大公司,哈哈。

套戲故事真係好簡單,一個女強人,其實唔係好強架咋。佢都會有好多解決唔到的困難,事業家庭未必可以兩全其美,因為時間有限,工作卻是冇限,唯有犠牲睡眠,來換取多一點光陰。但係成日唔夠瞓,捱到心身疲倦,又係一個大問題。香港人經常加班,對呢個情況唔陌生。尤其係在職媽媽,真係好辛苦,好似Ann Hathaway 在套戲裡的角色一樣,事業,老公同個寶貝女都咁重要,但係返工日理萬機,老公開始對她冷淡,女兒的事又掉三落四,卻放心不下別人管理自己的公司。或者,在香港也好,在外國也好,單身的話比較容易處理好女強人的角色吧。

講左一大段Ann Hathaway,咁Robert Deniro呢?佢係一個退左休的老人家,因為想生活得冇咁悶,所以去返呢份Intern,雖然佢工作內容好少,但佢樂在其中,又肯接受新事物,係幾型的。我覺得任何人可以活到老,學得老,都係一件唔錯的事。做自己想做的事,先係令自己最開心的。年紀大唔係障礙,重要的是心態。

加班中的你,有沒有些新想法?

0 意見:

張貼留言