2015年11月17日 星期二

減下壓

我又跑快左少少喇。yo~ho~今次33分58秒,好過上次,希望以後可以在30分鐘內搞惦。

最近好攰,成日都好似好緊張咁。可能因為安排左下年上會計堂的時間表,覺得有d 擔心吧,唔知自己應付成點。仲有那些未考完的papers,諗起又會有莫名的擔心。返工忙了些,有時要加班,冬天回家已經天黑,收工好想即刻去瞓覺,乜都唔做。

本來收工我同自己講,不如温下書,做下題目。但通常我都會走左去跑步,或者返屋企執屋。朋友問我:乜你唔攰咩?其實我係覺得做野攰先去跑步,跑完就會舒服d,好似掉左d 負能量咁。至於執屋做家務,都係同樣道理。大掃除,大清潔之後會開心d,加少少室內香氣,夜晚都會瞓得甜d。聽落我都幾住家feel,係咪?哈哈。

p.s.好彩呢排成日去行街睇戲食飯唱k宵夜,等我唔洗做自閉女。有時有班好玩好笑的朋友都幾開心,咩壓力都冇哂啦咁。



0 意見:

張貼留言