2015年10月5日 星期一

講下我自己 - 購物價值觀

忽然,想講下自己。

我覺得自己係個好唔鐘意改變的人。即係用開的東西,到壞了舊了我先會買一件新的,有朋友覺得我慳錢,但其實係因為我環保之嘛,哈哈。例如一個袋,我用開就日日用,唔需要換咁多個來襯衫,我覺得咁樣好麻煩,又要執過入面d 野。同埋,如果有些東西買左但唔用/好少用,我會覺得個心好唔舒服,好似浪費左佢個價值,同埋阻地方。呢d 情況,我通常係會即刻拎去救世軍/舊衣回收。

我都唔知點解我係咁樣。見到其他人shopping一袋二袋,我好不可思議,又會聯想到d 野用唔哂的情景。曾經有同事同我講,屋企有大約100對鞋,我覺得太多,多得難以接受。當然,比佢多鞋的女人相信大有人在,只係唔可能發生係我身上。我腦海入面,只係諗到屋企冇位擺,又要打理,要著陣果又難揾。不過,我明白購物係幾開心的,我每次買鞋都一樣很愉快,我覺得消費本身係幾減壓的一件事。

話說我著鞋,好少鞋可以著超過一年。可能因為我腳大,腳背又厚,撐到d 鞋唔靚,又很快變舊吧。又因為腳肥,所以買鞋時好少買到靚的高跟鞋/ 女仔鞋。所以,我都幾羨慕d 女仔腳板薄,著乜都靚。腳厚的人減肥得唔得?我諗唔得喇,因為我本身唔係肥,最肥最厚肉係我個腳板底,或者我前世係耕田的吧,哈哈。


0 意見:

張貼留言