2015年10月2日 星期五

10月隨筆 - 攀石、品酒、種花

很久沒寫網誌。不是因為忙,而是最近在寫一個專欄,開始了一陣,又打算不寫了,授權給YAHOO 刊登,沒錢收,寫了幾篇就覺得沒有動力去寫了,哈哈。

最近,試了幾樣新東西,攀石、品酒、種花。

攀石,在家附近的攀石場裡,挺方便的。難度很高,看別人玩都幾得意。見到其他人好Fit,又開始有鍛造身材的念頭,運動衫其實都可以著得好靚。

攀石係玩票性質,因為不算是很大興趣,而且沒有天份,進步好慢,朋友陪我去玩的頭一兩次已經玩得叻過我。哈哈,冇法喇,可能運動真係講天份。好似我去跑步咁,每個星期都跑架啦,進步都係好慢,而家跑5KM 都要40分鐘,希望遲下會快少少啦。11月份要跑迪士尼10KM,仲有2個月時間,練習下先,或者到時會見到自己有DD成績啦:)。

品酒,去了一次。門外漢一名,所以唔太明白各樣酒的分別。連酒杯都好考究,出產地同年份更加唔洗講。不過,飲幾杯又幾Relax 的,唔明都唔緊要啦,當知多少少紅酒/白酒的知識都唔錯。

種花方面,剛在日本城買了盆植物放寫字枱。望下電腦,又望下綠色植物,對眼睛好。其實我收工後已經唔多用電腦,不過用手機真係太多,機不離手咁,即使最近個mon 碎裂了都仲係繼續用緊。冇辦法,我是一個中了手機毒的人,哈哈。至於我係咪apple 的粉絲?我用iphone 只係因為iphone 4係我第一部智能手機,用開apple 之後懶得再適應其他類型電話,所以一路都用iphone 了。我覺得我換手機的意欲比其他人低,就算見到古天樂的samsung note 5 廣告,都唔覺得有乜吸引。(不過,古天樂本身是很吸引的。)

又到星期五。呢個星期返下又放假,工作堆在一起,但心情都幾愉快。happy Friday !!下次再寫。



0 意見:

張貼留言