2017年6月8日 星期四

6月隨筆

5月頭去左PMQ 行下。天氣好,又唔多人,仲飲左好好味的薑味雞尾酒;)



六月份,熱到焗爐咁,已經發出酷熱天氣警告了。謝絕戶口活動,我的一身古銅色係天生架,不是曬回來的。曬得多會老,驚過變黑妹。就好似29+1 套電影咁,女人年紀漸長,就愈來愈注重保養,至少要望落去唔好似中女。有幾個舊同學,肥左幾個碼,外型變左成個師奶咁。嫁左人生左b 的,都叫做幸福肥的家庭主婦。未嫁的,真係要keep 下....

最近睇左本書,叫「我很喜歡這個功利的社會」。內容和書名講的一樣,就係寫實的生活例子,講下工作上d 人見高拜,見低就踩。又寫下作者的家庭問題,父母的婚姻,現代社會的愛情觀等等。其實,入面d 故事 (或者係真人真事) 都幾好睇。作者的主旨,大約係話做人要自己爭氣點,唔好俾人睇小你。你想變靚女d ,就用多些時間扮靚,你想變有錢d ,就勤力些揾錢,唔好成個怨婦咁,講到上天幾咁唔公平,埋怨自己又窮又唔靚。呢個世界,你始終掌握到命運的一部分,所以最重要的是,你唔好先認輸。

另外,也看了一本書,叫「辭職就好了,減速生活,給窮忙族的樂活提案」。作者在百貨公司做野,工作壓力太大,30歲辭職了。他手上有一筆儲蓄,就計劃了到世界各地旅行。34歲時,開了一間小餐廳,只做晚市。早上就玩下吉他,打掃家居,照顧小朋友。呢個故事如何?辭左職無收入仲可以去到旅行 (窮遊都要錢...) ,開餐館的錢...,工作時的儲蓄真唔少。辭左職唔想做打工仔,首先要有錢。完。

下次睇咩書好呢。

0 意見:

張貼留言