2017年3月17日 星期五

3月隨筆

賣走哂d 建行了,因為覺得它的壞賬問題很難解決。其實我唔識,以前都係亂咁買,或者讀左會計一段時間會好些,明多一點,但都無認真研究過年報或者睇公司業績。而家手頭上仲有hsbc, ibond, 金etf 和一些脫歐後買入的英磅,暫時應該無乜操作。

今年加大了運動量,每日做些腹肌練習,同埋盡量維持一星期一次跑步。可以的話,我都想每星期跑2次,不過諗下咋,應該實行唔到,哈哈。現在週末會去行山,行完山仲跑步,瓜得! 一向體能都ma ma地,唔好心頭太高。我會考慮下改變訓練計劃,睇下點樣將運動習慣變得更好。當然,前堤梗係重質不重量。

除左運動,仲有煲劇都好重要。煲劇應該係我心情最放鬆的活動,壓力全消。睇完劇,感覺無咁精神緊張,尤其係忙著應付會計考試的時候,平衡下。朋友問我半工讀辛苦否?我覺得有目標總比無目標好,辛苦可以自己調節下。(其實我唔辛苦啦,仲有時間煲劇,係咪?)

定期檢視下自己的方向,睇住戶口有幾錢 ;)

0 意見:

張貼留言