2017年2月14日 星期二

遊東京

東京旅遊影左好多相。而然大部分時候都包到糭一樣,凍過香港丫ma。

我的影相技術不太好~  聽講apple 有得學攝影技巧,揾下資料先...
希望以後可以影到靚過真人的相片啦,嘿嘿。(唔該,影得我又高又瘦又靚又索)

我鐘意呢張相,後面無人,兩個人做主角!


星期四落雪。好凍但又好有冬日的感覺。影完迅速閃入室內。


自己一個行街街。好多情人節裝飾,有理無理,一條友仔set 倒數10秒,照影可也! 
完全無視周圍的情侶們...


自由自在,看冬天光禿禿的樹枝。看人溜狗,蠻舒服恬靜。


在淘寶買的自拍神棍幾好用的。賣家仲送左個小鏡頭給我,可以自拍時拉遠一點。星期六那天,把神棍留俾愛拍照的朋友,我帶著小鏡頭去神舍行下,影相效果有小小矇( 下圖),但可以唔洗影到個頭咁大,都ok 啦。


太多相,留俾自己以後慢慢回味~~~^^

0 意見:

張貼留言