2016年10月28日 星期五

十月隨筆 2

十月尾,天氣都未凍。中午和April 吃飯,行兩步都熱到出汗。佢話中午可以去游個水都得,反正公司旁邊係泳池,哈哈。聽落我都可以喎咁,但講下既姐,lunchtime 游水咪無時間食飯囉。我揀食飯,你揀游水啦!


今個月,參加了兩個跑步活動一個7km一10km一個夜晚,一個朝早。我比較鐘意夜跑,唔洗早起身又無咁熱,跑步前仲有個黃昏靚景望下,幾好。不過呢,無街燈下的山路真係幾暗的,會唔會跑跑下有隻動物走出來呢?(驚驚地!)

跑完吃了炸雞脾,飲了支肥可樂,補充能量! 10點半,歸家去,返到屋企又肚餓....

至於沙田科學園個10km跑,跑到7km 時已非常攰,返到終點就瓜得。我估,係肌肉量唔夠,做些重量訓練,睇下會否好d?? 就快跑到終點時,見到歐鎧淳和鍾舒漫 。她們剛在起點出發,記者d 閃光燈閃個不停。有個記者大聲叫我「借開唔該! 借開唔該!」我心果句係,你行左入黎跑道,仲叫我借開,頂你_ _


呢排好多戶外活動,除了曬黑左少少, 我練左一個多月的馬甲線有小成果了。(感動!)

hey,朋友們,見到我,記得讚我fit 左,我會好開心架。嘻嘻=)

0 意見:

張貼留言