2016年7月12日 星期二

講下減肥

睇到新聞,連鎖健身中心California fitness全線暫停營業。呢間野,我以前join過一年會籍,physical fitness都join 過一年,同樣無乜好感,太hard sell,阻住我做運動。我以前肥少少,California fitness的sales sell 我揾教練減肥,佢話以男性角度黎講,我最好瘦多少少喎。佢會同你講健康、講脂肪比例、講身材,講講講.....

總之,煩到你嘔果種

我覺得,減肥揾健身教練 / 營養師都係ok的。他們是專業人士,有專業知識。不過價錢好貴,睇你負唔負擔得來啦~ 我用跑步+跳鄭多燕減左10磅,無見幾年的朋友都話我瘦左,呵呵。當然,我用三年減10磅,係無人地三個月減10磅咁突出。觀眾鐘意睇before and after,減10磅沒什麼看頭,如果好似欣宜咁,由超過200磅減到115磅,就變了瘦身界奇蹟。哈哈,不過最緊要自己keep fit 自己開心,減得快就反彈得快,體重維持住6-8個月不變,就唔會咁易肥返。

消耗3500卡路里=減1磅脂肪,條數大約係咁計。跑一次步,45分鐘,400卡路里。如果每星期跑一次,8個星期減到一磅。當你新陳代謝快d,肌肉量多d,身體線條會變得更好。體重用來參考下就算,數字一個,我而家133磅,講俾你聽又有乜所謂。

減肥係辛苦,你估我剛剛開始做運動時唔辛苦咩?

不過這個是必經階段,有了運動習慣,身體好了,個人心情都會變好。現在跑步對我黎講已經唔辛苦,仲跑得幾開心。唔鐘意跑步的朋友,咪做其他運動,一樣得。

我最唔buy 的減肥方法係食代餐。無得食,仲要俾錢買代替品,真慘。俾你減到,唔通你下個月又食代餐咩,你吸收返正常卡路里,體重會回升。市面上好多減肥產品,多數係有甲殼素,用來阻止油脂在消化道中被吸收。除非你餐餐大魚大肉,否則你正常食個飯加粒減肥藥唔會有乜效果。

至於最近比較出名的o 字頭和g 字頭的減肥健康食品,成份有瓜拿納提取物,唔排除係減到肥,但裡面有好高含量的咖啡因,長期攝取就好似飲好多杯咖啡咁,你諗你喇。


以上內容不是專業意見,只係個人經驗分享下,減肥唔係得一個方法既。


屋企跑去深水灣,有靚風景!

0 意見:

張貼留言