2015年12月15日 星期二

迪士尼10公里跑

上個月去左個迪士尼10公里跑。

平時都有跑下步,不過都係4,5公里咁,10公里唔係冇,不過要數兩三年前。跑步我真係好弱,不過又幾鐘意,跑跑下都進步左少少。

11月29日早上,應該係半夜先啱,天都未光我就出發去迪士尼樂園,5:45a.m.我已經到左集合地點喇,係咪好早呢?我真係覺得唔洗咁早架,距離我起跑時間仲有一個半鐘,不過我係坐大會安排的接駁巴士,冇法啦咁。熱身了一會,我就覺得眼瞓喇,然後坐在地上睇住個天慢慢光,天光後同事們才陸陸續續到達。

7:15a.m. 起跑 - 開頭第2-3km係上個小斜坡,有d攰架,但之後全程都幾順利。開頭真係凍凍地,跑左7km之後天氣變得好熱好熱! 唔係因為我做緊運動,而係我懷疑當時氣温係真係有27-8度,太陽哂到我對眼都睜不開。果段路係我的7km,亦係半馬參加者的18km,所以已經有人步行喇,我都好攰,所以都放慢左好多,一齊行。我見到7km 站的義工們都已經熱到坐低休息緊,沒有人幫參加者打氣,有一個仲好似瞓著左添(哂住日光浴咁瞓...都幾舒服喎)。

跑到9-10km 係唔太辛苦的,因為入左樂園裡面,好多大樹可以擋陽光。原先諗住跑到最尾100米,會發力奔去終點,但原來係唔得架,因為我已經用完d體力了,只可以維持小跑步咁去完成埋佢。哈哈,同想像有d出入,跑完後腳板底仲有dd痛,不過跑緊的時候又唔覺喎。

完成時間係87分鐘39秒。好啦,龜速完成,已經收貨。下次再努力~加油

2 意見: